Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Krakow Review of Economics and Management/Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Aktualny numer
Archiwum
Dla Autorów
Przesyłanie tekstów
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 4(1006) (2024)
Nr 4(1006) (2024)
Opublikowane:
2024-12-23
Pełny numer
PDF (Angielski)
Artykuły
A DEA-based Malmquist Productivity Index for Analysing University Performance and Competitiveness
Olena Brintseva
5-22
PDF (Angielski)
The Metaverse: The Essence, Research Streams, and Potential Applications in Marketing
Marcin Awdziej, Dagmara Plata-Alf, Jolanta Tkaczyk
23-41
PDF (Angielski)
Consumer Awareness and Beliefs Regarding Sustainable Products
Jerzy Żuchowski, Aleksander Lotko, Andrzej Chochół, Magdalena Paździor, Małgorzata Lotko
43-62
PDF (Angielski)
HRM Practices in Internationalised SMEs and Their Sales Growth under Different Environmental Conditions
Joanna Purgał-Popiela
63-80
PDF (Angielski)
Robert Owen as an Undervalued Pioneer of Human Resource Management: Research Gap Based on State-of-the-art and Systematic Literature Reviews
Katarzyna Wojtaszczyk
81-100
PDF (Angielski)
Implications of Remote Working for Employees in the IT Services Sector: Experience of Polish Employees and Managers
Anna Kowalczyk-Kroenke
101-118
PDF (Angielski)
A Comparative Analysis of the Diffusion of Mobile Technologies in the Visegrad Four Using an ECM Model
Marcin Salamaga
119-134
PDF (Angielski)
Innovation in Decision-making Models Applied by Enterprises: Determinants of Organisational Innovation
Beata Skowron-Grabowska
135-152
PDF (Angielski)
Towards Better Knowledge Valorisation: The Perspective of Representatives of the European Commission
Sylwia Flaszewska
153-162
PDF (Angielski)
Język / Language
English
Polski