Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Krakow Review of Economics and Management/Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Aktualny numer
Archiwum
Dla Autorów
Przesyłanie tekstów
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 909 (2013)
Nr 909 (2013)
Opublikowane:
2015-12-19
Artykuły
Ewolucja ram konceptualnych marketingu a zmiany w obszarach, metodach i technikach badawczych
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
5-15
PDF
Paradygmaty marketingu a modelowanie zmiennych ukrytych - porównanie modeli pomiarowych skali WSAW
Adam Sagan
17-27
PDF
Zastosowanie rozmytych metod porządkowania liniowego w ustalaniu hierarchii ważności cech usługi związanych z jakością
Bartłomiej Jefmański
29-37
PDF
Wykorzystanie modeli ze zmiennymi porządkowymi w badaniach satysfakcji klienta
Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg
39-47
PDF
Odpowiedzialny biznes jako nowy kierunek w marketingu przedsiębiorstw
Marta Dziechciarz-Duda, Klaudia Przybysz
49-57
PDF
O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM
Mariusz Łapczyński
59-68
PDF
Język / Language
English
Polski