Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Krakow Review of Economics and Management/Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Dla Autorów
  • Submissions
  • Contact
Szukaj
  • Register
  • Login
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 909 (2013)

Nr 909 (2013)

					Pokaż Nr 909 (2013)
Opublikowane: 2015-12-19

Artykuły

  • Ewolucja ram konceptualnych marketingu a zmiany w obszarach, metodach i technikach badawczych

    Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
    5-15
    • PDF
  • Paradygmaty marketingu a modelowanie zmiennych ukrytych - porównanie modeli pomiarowych skali WSAW

    Adam Sagan
    17-27
    • PDF
  • Zastosowanie rozmytych metod porządkowania liniowego w ustalaniu hierarchii ważności cech usługi związanych z jakością

    Bartłomiej Jefmański
    29-37
    • PDF
  • Wykorzystanie modeli ze zmiennymi porządkowymi w badaniach satysfakcji klienta

    Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg
    39-47
    • PDF
  • Odpowiedzialny biznes jako nowy kierunek w marketingu przedsiębiorstw

    Marta Dziechciarz-Duda, Klaudia Przybysz
    49-57
    • PDF
  • O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM

    Mariusz Łapczyński
    59-68
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski
Czasopismo jest wydawane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie od 1957 roku.
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.