Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Krakow Review of Economics and Management/Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Dla Autorów
  • Przesyłanie tekstów
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 909 (2013)

Nr 909 (2013)

					Pokaż Nr 909 (2013)
Opublikowane: 2015-12-19

Artykuły

  • Ewolucja ram konceptualnych marketingu a zmiany w obszarach, metodach i technikach badawczych

    Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
    5-15
    • PDF
  • Paradygmaty marketingu a modelowanie zmiennych ukrytych - porównanie modeli pomiarowych skali WSAW

    Adam Sagan
    17-27
    • PDF
  • Zastosowanie rozmytych metod porządkowania liniowego w ustalaniu hierarchii ważności cech usługi związanych z jakością

    Bartłomiej Jefmański
    29-37
    • PDF
  • Wykorzystanie modeli ze zmiennymi porządkowymi w badaniach satysfakcji klienta

    Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg
    39-47
    • PDF
  • Odpowiedzialny biznes jako nowy kierunek w marketingu przedsiębiorstw

    Marta Dziechciarz-Duda, Klaudia Przybysz
    49-57
    • PDF
  • O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM

    Mariusz Łapczyński
    59-68
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Polski
Czasopismo jest wydawane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie od 1957 roku.
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.