Recenzja książki „Metoda studium przypadku w edukacji biznesowej", red. P. Ammerman, A. Gaweł, M. Pietrzykowski, R. Rauktienė, T. Williamson (Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2012)

Autor

  • Paweł Drobny Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Mikroekonomii

DOI:

https://doi.org/10.15678/krem.709

Słowa kluczowe:

studium przypadku, edukacja biznesowa, kapitał ludzki, system edukacji

Abstrakt

Recenzja dotyczy książki pt. "Metoda studium przypadku w edukacji biznesowej", która stanowi  podsumowanie pracy zespołu realizującego projekt pod tytułem „Transfer of experiential and innovative teaching methods for business education" w ramach programu Leonardo da Vinci. Autor omawia książkę, wśród jej zalet wskazując przedstawienie metody case study jako innowacyjnego narzędzia edukacji ekonomicznej, które łączy w sobie teorię i praktykę poprzez koncentrację na personalnym i praktycznym wymiarze edukacji. Dostrzega także jej wady, do których zalicza brak prezentacji słabych stron case study, co wynika z braku refleksji nad znaczeniem tej metody w kontekście funkcji i zadań stawianych przed szkołami wyższymi.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-10

Numer

Dział

Recenzje i omówienia

Jak cytować

Drobny, P. (2015). Recenzja książki „Metoda studium przypadku w edukacji biznesowej", red. P. Ammerman, A. Gaweł, M. Pietrzykowski, R. Rauktienė, T. Williamson (Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2012). Krakow Review of Economics and Management Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego W Krakowie, 920, 111-114. https://doi.org/10.15678/krem.709